Meniu vegetarian, de post – 2000 calorii – Idei mic dejun, pranz, gustare, cina

Acest meniu vegetarian (de post) oferă o varietate de nutrienți esențiali, proteine, fibre și grăsimi sănătoase, fiind bogat în legume, fructe și surse de proteine vegetale. Asigură-te că bei suficientă apă și că încorporezi alimente integrale și proaspete în dieta ta zilnică. De asemenea, poți adăuga gustări sănătoase între mese, cum ar fi nuci sau fructe, pentru a menține nivelul de energie și a te simți sătul între mese.

meniul vegetarian de post vegan 2000 calorii idei de mancare zilnica mic dejun sanatos pranz gustare cina nutritie

Plan meniu vegetarian pentru intreaga zi, aproximativ 2000 calorii:

Mic dejun (600 calorii):

  • ciuperci la tigaie cu ardei si spanac, sos soia si 1 lingurita ulei masline
  • 2 felii paine prajita
  • o mana de nuci + gem afine

Pranz (700 calorii):

  • mancare de linte cu legume (morcovi, ceapa rosie, ardei, patrunjel)
  • o portie de orez
  • 1 lingurita de miere

Gustare (150 calorii):

  • 2 linguri de migdale (aproximativ 14 migdale) si 1 mar

Cina (550 calorii):

  • paste cu dovlecel si sos pesto de busuioc, usturoi, frunze de busuioc proaspat
  • dovleac la cuptor cu nuci, servit cu un pic de miere

Poți ajusta porțiile sau ingrediente în funcție de preferințele tale personale și de nevoile nutriționale individuale.